Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
- Telefoniczna obsługa klientów – kontakt w sprawie aktualnych promocji i ofert.
- Odbieranie połączeń od klientów zainteresowanych usługami.
- Budowanie relacji i dbanie o satysfakcję klientów.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Chęć rozwoju w sprzedaży i nastawienie na realizację celów.
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 oraz dwie soboty w miesiącu.
- Stawka godzinowa 30,50 zł brutto (umowa zlecenie) + nieograniczona premia.
- Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie zespołu.
- Jasna ścieżka rozwoju i realna możliwość awansu.
- Program poleceń pracowniczych i atrakcyjne konkursy z nagrodami.
Podobne oferty:
14.07.2025
Specjalista ds. Kontaktów z Klientem
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Telefoniczny kontakt z aktualnymi klientami – aktualizacja warunków usług. Odbieranie połączeń przychodzących od klientów zainteresowanych ofertą. Sprzedaż i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Kogo szukamy? Osób swobodnie obsługujących komputer. Kandydatów z motywacją do pracy z klientem i w...
13.07.2025
Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Jasną ścieżkę rozwoju i...
02.07.2025
Konsultant ds. sprzedaży z niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Obsługa telefoniczna klientów Realizacja aktywnej sprzedaży Przygotowanie ofert skrojonych pod klienta Wprowadzanie informacji do bazy danych Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (C1) Znajomość języka angielskiego (B2) Umiejętności sprzedażowe Kompetencje komunikacyjne (telefon, e-mail, czat) Proaktywne...