Konsultant ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA
  • Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
  • Dostosowanie produktów do wymagań klientów.
  • Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży.
  • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie CRM.
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne w biurze.
WYMAGANIA
  • Doświadczenie w sprzedaży lub call center (min. 1 rok).
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Wysoka motywacja i dyspozycyjność.
  • Język polski – ojczysty.
  • Podstawy j. ukraińskiego.
  • Biegłość w obsłudze CRM i pakietu MS Office.
  • Praca w systemie zmianowym trwającym do 12 godzin dziennie, według jednego z harmonogramów: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota.
OFERUJEMY
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Stałe wsparcie sprzedażowe i materiały.
  • Szkolenia i rozwój umiejętności.
  • Pracę w przyjaznym, nowoczesnym środowisku.
  • Elastyczność godzin pracy, kursy językowe.
  • Praca w środowisku przyjaznym kobietom.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.09.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

05.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2) Dobra...

Więcej informacji

04.09.2025

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji

Firma: Promedica24

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi Udział w procesie rozpatrywania reklamacji Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia