- Obsługa klientów sklepu internetowego z zachowaniem wysokich standardów.
- Kontakt z klientami za pomocą live chat, telefonu i e-mail.
- Profesjonalne, empatyczne podejście do klientów.
- Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania i rozwiązywanie problemów klienta.
- Współpraca i wsparcie w zespole.
- Realizacja obowiązków przed i po sprzedażowych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnym zakresie prac (preferowane).
- Biegła znajomość polskiego, angielski na poziomie min. B1+/B2.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do wielozadaniowości.
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
- Motywacja do pracy i nauki, biegłość w obsłudze komputera i programów MS Office.
- Możliwość pracy z biura w Lublinie lub Warszawie.
- Umowę zlecenie.
- Bonusy do wynagrodzenia.
- Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej.
- Pracę zmianową.
- Otwartość na studentów.
- Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz./mies.).
Podobne oferty:
19.09.2024
Doradca Klienta w salonie optycznym
Firma: Ziko Optyk z o.o..
Lokalizacja: mazowieckie / Grójec
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa Klienta, zgodna z przyjętymi standardami firmy Aktywny udział w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania dla Klienta Dobór okularów i opraw okularowych (mile widziany ukończony kurs stylizacji) Udział w akcjach marketingowych i reklamowych Dbałość o estetyczny wygląd salonu oraz...
19.09.2024
Doradca Klienta w salonie optycznym
Firma: Ziko Optyk z o.o..
Lokalizacja: wielkopolskie / Gniezno
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa Klienta, zgodna z przyjętymi standardami firmy Aktywny udział w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania dla Klienta Dobór okularów i opraw okularowych (mile widziany ukończony kurs stylizacji) Udział w akcjach marketingowych i reklamowych Dbałość o estetyczny wygląd salonu oraz...
19.09.2024
Doradca Klienta
Firma: G8 S.A.
Lokalizacja: wielkopolskie / Leszno, Galeria Leszno
Jak wygląda praca Doradcy Klienta? Bezpośrednia obsługa klienta: Witanie klientów i udzielanie im pomocy przy wyborze produktów. Odpowiadanie na pytania dotyczące asortymentu, materiałów, rozmiarów i stylizacji. Prezentowanie produktów i sugerowanie odpowiednich opcji w oparciu o potrzeby i preferencje....