- Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta.
- Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji.
- Praca z fakturami i umowami.
- Współpraca z partnerami w ramach umów.
- Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją.
- Tworzenie raportów dla optymalizacji obsługi klientów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i relacji z klientami.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Znajomość pakietu Office i obsługi urządzeń biurowych.
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Obowiązkowość oraz dokładność .
- Umowę zlecenie.
- Stawkę godzinową w zakresie 28,10–38,94 zł brutto.
- Możliwość skorzystania z opieki zdrowotnej PZU.
- Kartę Multisport.
Podobne oferty:
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji. Nasze oczekiwania: łatwość w nawiązywaniu...
21.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta. W tej roli idealnie odnajdziesz się, jeżeli:...
20.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
zmiana nocna Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli: jesteś...