Konsultant ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów.
  • Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Proklienckie podejście.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
  • System bonusowy za polecenie pracowników.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełen etat, dodatkowe soboty).
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

21.02.2025

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy? Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba....

Więcej informacji

21.02.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: GRAFPOL B.M.Meszkes

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista komunikatywność znajomość branży poligraficznej lub opakowań będzie dodatkowym atutem.

Więcej informacji

21.02.2025

Customer Service Professional with German

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia