Ogłoszenie numer: 9447766, z dnia 2025-01-31
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta;
- Uzupełnianie danych w systemie.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Wysoka kultura osobista i empatia;
- Doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut.
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie;
- Podstawowe wynagrodzenie + premie;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Współfinansowanie okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony okolicznościowe (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka, itp.);
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Medicover;
- Kartę Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy tryb życia;
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
Podobne oferty:
31.01.2025
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Firma: Concentrix
Lokalizacja: opolskie / Opole
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You work in a team - collaboration is the key to improving customer...
31.01.2025
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You work in a team - collaboration is the key to improving customer...
31.01.2025
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You work in a team - collaboration is the key to improving customer...