Ogłoszenie numer: 9918205, z dnia 2025-06-06
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piechcin
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów w zakresie przyjmowania zamówień.
- Zarządzanie zamówieniami z uwzględnieniem dostępności produktów i floty samochodowej.
- Rejestrowanie, anulowanie i modyfikowanie zamówień sprzedaży.
- Monitorowanie realizacji zleceń i sporządzanie raportów.
- Zapewnienie zgodności sprzedaży z polityką kredytową.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w pracy z klientem i znajomość procesów obsługi klienta.
- Umiejętność komunikacji, odporność na stres.
- Doskonała organizacja pracy.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (7-15 lub 10-18).
Oferujemy
- Pakiet zdrowotny dla Ciebie i rodziny oraz dostęp do obiektów sportowych.
- Fundusz pracowniczy i dofinansowanie do wypoczynku.
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego.
- Umowę o pracę i możliwość rozwoju wewnątrz organizacji.
- Dostęp do nowoczesnych technologii i prace w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty:
28.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1) Wysoka kultura osobista i empatia...
26.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami. Zapewnianie wysokiej jakości usług...
25.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji....