Konsultant ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9966967, z dnia 2025-06-22

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Oferowanie wsparcia klientom poprzez analizę i rozwiązywanie zgłoszeń przy użyciu narzędzi wewnętrznych.
  • Utrzymanie dokładności i profesjonalizmu w trakcie rozpatrywania skarg, przetwarzania zwrotów i interakcji.
  • Multitasking z zachowaniem wysokiej precyzji w systemach.

Wymagania

  • Biegłość w językach polskim i angielskim, poziom C1.
  • Kompetencje komunikacyjne, analityczne, szybkość pisania.
  • Dostępność do pracy na pełen etat.

Oferujemy

  • Umowę o pracę oraz wynagrodzenie competitivne.
  • Szkolenia, zdrowotne benefity i programy rozwoju.
  • Przyjazną atmosferę i wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.07.2025

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Lava Group S.C

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja pracy Zaangażowania w...

Więcej informacji

13.07.2025

Specjalista ds. Obsługi Odzieży Pracowniczej

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin

Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników i podejmowanie odpowiednich działań Rozkładanie odzieży na półkach pracowników Przyjmowanie reklamacji oraz nadzór nad ich realizacją Zapewnienie prawidłowego obiegu odzieży Wsparcie pracowników Klienta w zakresie odzieży Prowadzenie elektronicznej ewidencji odzieży...

Więcej informacji

13.07.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów. Język: niemiecki (C1),...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia