Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Obsługa Umowy z Klientem Kluczowym w obszarze realizacji zamówień, koordynowania procesów logistycznych, raportowania oraz obsługi po sprzedażowej.  Działania obsługowe, mające na celu utrzymanie zadowolenia klienta, obejmujące pomoc techniczną, obsługę reklamacji, wsparcie w zakresie użytkowania produktu, a także zbieranie opinii i sugestii.

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • praca na systemach obsługowych,
  • obsługa Klienta w obszarze  obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń,
  • monitorowanie przepływu przesyłek,
  • raportowanie dużych wolumenów/zamówień
  • posprzedażowa obsługa Klienta
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • bardzo dobra znajomość pakietu office w tym Excela, 
  • zdolność pracy na dużej ilości danych, 
  • doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta
Mile widziane:
  • doświadczenie w obszarze logistyki, 
  • znajomość SAP
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne oferty:

04.10.2025

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Firma: PHU PRATA Maciej Szarawarski

Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja Wsparcie...

Więcej informacji

04.10.2025

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności...

Więcej informacji

03.10.2025

Pracownik obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Lokalizacja: łódzkie / Stobiecko Szlacheckie

Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż zamówiniego asortymentu placówki. Wymagania konieczne: Uprawnienia: Chęci do pracy Uprawnienia: ! obsługa kasy fiskalnej Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia