- Obsługa klientów przez różne kanały komunikacji (telefon, chat, email) w interakcjach przychodzących i wychodzących
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi przez podejście proaktywne, cierpliwe i zrozumiałe, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony
- Profesjonalne i poufne zarządzanie wrażliwymi informacjami klientów, dbanie o zaufanie i bezpieczeństwo
- Współpraca w zespole profesjonalistów dążących do doskonałości w dobrych praktykach obsługi klienta
- Umiejętność komunikacji w języku holenderskim na poziomie C1 i angielskim B2
- Posiadać pozytywny stosunek do pracy oraz chęć pomocy innym
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowie o pracę z konkurencyjnymi świadczeniami (system benefitów MyBenefit, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie)
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic, wyposażone we wszystkie narzędzia potrzebne do sukcesu
- Pełne płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta
- Wspierający międzynarodowy zespół, który ceni wkład każdego pracownika
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Wydarzenia integracyjne wspierające zgrany zespół
Podobne oferty:
01.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)
Firma: TTEC
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Twoje obowiązki: Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy Nasze wymagania: Biegła...
01.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Racibórz
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów....
01.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów....