- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie pasażerom poprzez rozmowy telefoniczne i chat.
- Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami.
- Biegła znajomość szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Współpracujący, pomocny, entuzjastyczny, cierpliwy, otwarty.
- Zdolność do jasnej komunikacji i aktywnego słuchania.
- Precyzja i dbałość o szczegóły.
- Dobrze zorganizowana osoba.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie oraz w systemie zmianowym.
- Praca dla wiodącej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej SAS.
- Równe szanse dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy inne czynniki.
- Płatny, dwumiesięczny program szkoleniowy z indywidualnym wsparciem.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy.
Podobne oferty:
23.11.2024
Konsultant z językiem niemieckim B2
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität verbinden können und Spaß daran...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...