- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawie podróży.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, serwisów online, metod płatności oraz programów lojalnościowych.
- Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
- Pomoc klientom w trudnościach podróżnych.
- Obsługa klientów przez telefon i czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami.
- Biegłość w języku szwedzkim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Współpracująca, pomocna, entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta osoba.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
- Precyzyjne oko dla szczegółów i organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.
- Pracę dla renomowanej nordyckiej linii lotniczej - SAS.
- Równouprawnienie i równy dostęp do możliwości dla wszystkich.
- Płatny dwumiesięczny program szkoleniowy, wsparcie mentora.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty:
19.09.2024
Travel Advisor with Chinese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleja Solidarności 171
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel difficulties. Assist passengers...
19.09.2024
Travel Advisor with Japanese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleja Solidarności 171
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel difficulties. Assist passengers...
19.09.2024
Travel Advisor with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleja Solidarności 171
Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel difficulties. Assist passengers...