Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?
Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?
Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?
Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!
- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, którzy dokonali zakupu produktów,
- dbanie o pozytywne doświadczenia klientów i udzielanie informacji o bieżących promocjach,
- wprowadzanie notatek i opinii klientów do systemu,
- przekazywanie dedykowanych voucherów i ofert specjalnych,
- codzienna współpraca z zespołem w przyjaznej atmosferze biura.
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera,
- pozytywne nastawienie i otwartość w rozmowie z klientem,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- komunikatywność i kultura osobista.
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z elastycznym grafikiem (min. 120 godz./mies.),
- gwarantowaną stawkę godzinową oraz premię nawet do 1500 zł,
- płatne szkolenie przygotowujące do pracy,
- nowoczesne biuro w centrum miasta,
- przyjazną atmosferę i możliwość pracy z polecenia – z dodatkowym bonusem finansowym,
- wsparcie w rozwoju kompetencji komunikacyjnych.
Podobne oferty:
27.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...
23.10.2025
(Młodszy) Trener Rozwoju Kompetencji Sprzedażowych
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Diagnoza potrzeb szkoleniowych poprzez odsłuchy rozmów, obserwację uczestniczącą, badania ankietowe, wywiady pogłębione z pracownikami zespołu sprzedaży Rozwój kompetencji sprzedażowych pracowników zespołu sprzedaży i wsparcia sprzedaży poprzez:...
01.10.2025
Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Dąbrowskiego 204/208
Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku? Telefoniczna obsługa Klienta w branży medycznej; Obsługa wiadomości tekstowych z różnych kanałów komunikacji; Udzielanie Klientom informacji dotyczących oferowanych badań laboratoryjnych; Wsparcie Klientów w obsłudze platformy ds. obsługi pacjentów (Synevo online);...