Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Centrum Obsługi i Operacji

(Lublin)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • przyjmujesz zlecenia od klientów,
  • odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
  • myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
  • sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.
  • możliwość pracy zdalnej.

Dodatkowym atutem będzie:

  • umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Podobne oferty:

16.05.2024

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie...

Więcej informacji

16.05.2024

Specialista del servizio clienti con lingua italiana / Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al servizio pacchi. Se vuoi iniziare a lavorare con unazienda...

Więcej informacji

14.05.2024

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: lubelskie / Zamość, CH Twierdza

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia