Ogłoszenie numer: 10291094, z dnia 2025-10-04
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów.
- Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży.
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych.
- Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Wymagania
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych relacji.
- Doświadczenie w sprzedaży i demonstracja sukcesów handlowych.
- Umiejętność pracy zespołowej, energia oraz inicjatywa.
- Orientacja na osiąganie wyników i sukcesów.
- Elastyczność myślenia i pewność siebie.
- Dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
- Kompleksowe szkolenia autoryzacyjne i wsparcie zespołu.
- Nieograniczone możliwości budowania relacji z klientami bez skryptów rozmów.
- Dostęp do produktów i usług na korzystnych warunkach.
- Udział w konkursach sprzedażowych.
- Atrakcyjne benefity dla pracowników.
Podobne oferty:
10.10.2025
Konsultant Call Centre Działu Business Development
Firma: EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Ołtarzew, ul. Poznańska 339
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą między innymi: Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp. Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta Współpraca z działami...
09.10.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: opolskie / Nysa, Rynek 8
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
09.10.2025
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Firma: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
1. telefoniczny kontakt z klientem2. prowadzenie rozmowy zgodnie z procedurą firmy3. obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji4. dokumentowanie przebiegu rozmowy5. obsługa systemów informatycznych Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Wykształcenie: średnie zawodowe...