Ogłoszenie numer: 9979852, z dnia 2025-06-15
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Opis stanowiska
- Obsługa klientów.
- Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży.
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych.
- Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Wymagania
- Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych relacji.
- Doświadczenie w sprzedaży i demonstracja sukcesów handlowych.
- Umiejętność pracy zespołowej, energia oraz inicjatywa.
- Orientacja na osiąganie wyników i sukcesów.
- Elastyczność myślenia i pewność siebie.
- Dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
- Kompleksowe szkolenia autoryzacyjne i wsparcie zespołu.
- Nieograniczone możliwości budowania relacji z klientami bez skryptów rozmów.
- Dostęp do produktów i usług na korzystnych warunkach.
- Udział w konkursach sprzedażowych.
- Atrakcyjne benefity dla pracowników.
Podobne oferty:
30.06.2025
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Ogrodowa 8
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
30.06.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...
30.06.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...