Ogłoszenie numer: 9328744, z dnia 2024-11-05
Concentrix
Konsultant ds. turystyki z językiem niderlandzkim
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska
- Obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, czatu oraz e-maila (rozmowy przychodzące i wychodzące)
- Ochrona poufnych danych klientów
- Prezentowanie postawy proaktywnej, cierpliwej, empatycznej i zrozumiałej
Wymagania
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Możliwość pracy stacjonarnej w Katowicach, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-18:00
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w call center, branży turystycznej lub lotniczej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Wydarzenia integracyjne
- W pełni opłacone szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
- Program poleceń – bonus za polecenie nowego pracownika
Podobne oferty:
24.11.2024
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień Budowanie dobrych relacji z klientami Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia obsługi...
23.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w branży transportowej
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Obowiązki: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, budowanie długotrwałych relacji Realizacja zleceń, planowanie i koordynowanie transportów Współpraca z innymi działami firmy Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych Monitorowanie przebiegu transportów Wymagania: Roczne doświadczenie na podobnym...
23.11.2024
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...