- Telefoniczna i pisemna komunikacja z dłużnikami,
- Negocjacje i ustalanie warunków spłaty zobowiązań,
- Monitorowanie realizacji spłat,
- Analiza przyczyn zaległości płatniczych,
- Motywowanie dłużników do uregulowania zobowiązań,
- Realizacja wyznaczonych celów,
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących.
- Minimum 1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub windykacji,
- Umiejętność negocjacji i analizy zadłużeń,
- Znajomość technik zdobywania informacji ("skip tracing"),
- Umiejętność adaptacji do różnych typów klientów,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Minimum średnie wykształcenie (wyższe mile widziane),
- Znajomość podstaw prawnych windykacji (preferowane),
- Motywacja i zdolność do pracy na pełen etat,
- Nastawienie na osiąganie celów,
- Zdolność do samodzielnej pracy i współpracy zespołowej,
- Systematyczność i orientacja na cel.
Podobne oferty:
05.01.2025
Specjalista ds. należności
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Wykonywanie wniosków o limit kredytowy poprzez analizę zdolności kredytowej klienta. Analiza trzech głównych rodzajów sprawozdań finansowych, takich jak bilans, rachunek zysków i strat oraz przepływy pieniężne, dla klientów trzecich w celu identyfikacji potencjalnego ryzyka finansowego. Kontakt z kluczowymi...
01.01.2025
Specjalista ds. windykacji telefonicznej
Firma: Inwest Inkaso Agnieszka Kania Kancelaria Prawna Inwest Inkaso Agnieszka Kania
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania spłaty, prowadzenie negocjacji...
01.01.2025
Referent / Referentka w Biurze Windykacji
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres czynności: kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami o ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A. kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym harmonogramem wsparcie pracy...