- Codzienne wsparcie klientów poprzez telefon, czat oraz formularze webowe.
- Rozwiązywanie spraw gwarancyjnych i koordynacja napraw.
- Zapewnianie wsparcia technicznego i obsługi klienta na każdym etapie, od realizacji zamówień po zwroty.
- Dbanie o wysokie zadowolenie klientów w każdej interakcji.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2).
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność obsługi wielu platform i systemów.
- Empatia i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Pracę w centrum miasta z pakietem benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną.
- Programy szkoleniowe i możliwość rozwoju zawodowego.
- Ubezpieczenie na życie oraz atrakcyjny bonus za polecenie.
- Pracę w międzynarodowym zespole.
- Dodatkowe benefity, takie jak zajęcia sportowe, gry wideo, dni owoców oraz dostęp do kawy i herbaty.
Podobne oferty:
21.06.2025
Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Wsparcie klienta: zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych: efektywne i szybkie usuwanie usterek technicznych. Doradztwo produktowe: pomoc klientom w wyborze produktów, ofertach specjalnych oraz konsultacjach ekspertów. Obsługa zapytań: zarządzanie połączeniami przychodzącymi i...
21.06.2025
Тревел консультант с знанием русского языка
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или решение неожиданной ситуации; Создавать...
21.06.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa pasażerów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Informacyjne wsparcie klientów i zarządzanie rezerwacjami. Rozwiązywanie problemów związanych z podróżami oraz reklamacjami. Biegłość w języku hiszpańskim (C1) i angielskim (B2). Gotowość do pracy stacjonarnej. Kompetencje komunikacyjne i...