Ogłoszenie numer: 10252979, z dnia 2025-09-10
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. wsparcia klienta w dziale Backoffice z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych głównie mailowo
- Rozwiązywanie złożonych problemów i skarg, w tym związanych z RODO
- Przetwarzanie zwrotów i reklamacji
- Wsparcie procesów zespołu Backoffice w celu zapewnienia płynności operacji
Wymagania
- Biegła znajomość niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego (min. B2+)
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
- Wysoka kultura osobista, empatia, cierpliwość
- Szybkie pisanie na klawiaturze (≥150 znaków/min) i umiejętność obsługi komputera
- Gotowość do pracy na pełen etat w biurze
Oferujemy
- Premię startową 4000 zł
- Kompleksową pomoc w relokacji
- Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie)
- Dostęp do platformy szkoleniowej i rozwój zawodowy
- Możliwości awansu i programy poleceń z premiami do 4000 zł
- Przyjazną kulturę pracy i wydarzenia integracyjne
Podobne oferty:
15.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
15.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...
14.09.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...