Ogłoszenie numer: 10422258, z dnia 2025-11-14
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem szwajcarskim niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia klientom w języku szwajcarskim niemieckim poprzez telefon, e-mail i czat
- Pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń dotyczących kwestii technicznych, gwarancyjnych oraz reklamacyjnych
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka szwajcarskiego niemieckiego (Schwyzertüütsch)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Podstawowa obsługa pakietu MS Office i otwartość na kontakt z klientem
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub w środowisku międzynarodowym
Oferujemy
- Zatrudnienie od poniedziałku do piątku w stałych godzinach (8:00–18:00) – bez weekendów
- Komfortowe miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Katowicach
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie, kursy językowe
- System premiowy oraz bonusy za polecenia
- Realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
Podobne oferty:
23.11.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współpraca z zespołem, który stawia na wzajemne wsparcie i dobrą atmosferę. Dbałość o...
22.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
22.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....