Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem szwajcarskim niemieckim

Ogłoszenie numer: 10422258, z dnia 2025-11-14

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem szwajcarskim niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia klientom w języku szwajcarskim niemieckim poprzez telefon, e-mail i czat
  • Pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń dotyczących kwestii technicznych, gwarancyjnych oraz reklamacyjnych
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka szwajcarskiego niemieckiego (Schwyzertüütsch)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Podstawowa obsługa pakietu MS Office i otwartość na kontakt z klientem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub w środowisku międzynarodowym

Oferujemy

  • Zatrudnienie od poniedziałku do piątku w stałych godzinach (8:00–18:00) – bez weekendów
  • Komfortowe miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Katowicach
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie, kursy językowe
  • System premiowy oraz bonusy za polecenia
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.11.2025

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współpraca z zespołem, który stawia na wzajemne wsparcie i dobrą atmosferę. Dbałość o...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: /

Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia