- Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej
- Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych
- Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w ramach kampanii marketingowych
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez aktywne zarządzanie opiniami klientów na wizytówkach Google oraz przygotowywanie zestawień i analiz
- Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
- Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane)
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
- Dobra dykcja, miły tembr głosu
- Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy.
- Odporność na stres i gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
- Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana).
- Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym
- Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
- 3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
- Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
- Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
- Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
- Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
- Dofinansowanie do karty sportowej
Podobne oferty:
16.07.2025
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Ogrodowa 8
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
16.07.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów. Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętności organizacyjne,...
15.07.2025
Pracownik call center
Firma: DOTCOM Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.