Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego / Konsultant Contact Center

Witaj w świecie Emil Frey - miejscu, gdzie pasja do doskonałości w motoryzacji spotyka się z profesjonalizmem obsługi Klienta. Jako lider w branży samochodów dbamy o każdy detal, zapewniając naszym Klientom wyjątkowe doświadczenia. Jeśli chcesz być częścią zespołu, który nieustannie dąży do perfekcji i podnosi poprzeczkę w obsłudze Klienta, dołącz do nas już dziś.
 
Bawaria Motors to dealer samochodów marki BMW i MINI. Firma wchodzi w skład dużej grupy dealerskiej Emil Frey Polska, która zarządza w Polsce kilkunastoma autoryzowanymi punktami dealerskimi pod markami: Bawaria Motors, MB Motors, City Motors, Bohemia Motors i Emil Frey Motors. W Polsce tworzymy zespół ponad 1000 pracowników w kilkunastu lokalizacjach: w Warszawie, Jankach, Piasecznie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Rzgowie, gdzie sprzedajemy i serwisujemy samochody marek BMW i MINI, Mercedes Benz, Skoda i VW, Subaru i Nissan.
Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego / Konsultant Contact Center
Miejsce pracy: Janki
Twoje obowiązki:
  • Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej
  • Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych
  • Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w ramach kampanii marketingowych
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez aktywne zarządzanie opiniami klientów na wizytówkach Google oraz przygotowywanie zestawień i analiz
  • Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
  • Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane)
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
  • Dobra dykcja, miły tembr głosu
  • Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy.
  • Odporność na stres i gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
  • Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana).
To oferujemy:
  • Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
  • 3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
  • Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
  • Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
  • Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
  • Dofinansowanie do karty sportowej

Podobne oferty:

16.07.2025

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Ogrodowa 8

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

16.07.2025

Konsultant Telefoniczny

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów. Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętności organizacyjne,...

Więcej informacji

15.07.2025

Pracownik call center

Firma: DOTCOM Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.

Więcej informacji