FiVOCS Sp. z o.o. to jest firma rozwijająca się firma w Szczecinie od 2017 roku. Oferujemy wykwalifikowane wsparcie techniczne pierwszego kontaktu dla naszego klienta. Jeśli szukasz przyjaznego miejsca pracy wraz z młodym i dynamicznym zespołem dla swojego rozwoju zawodowego aplikuj teraz!
- Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail
- Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne
- Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów
- Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych
- Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego (warunek konieczny)
- Gotowości do pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku
- Otwartości na ludzi, komunikatywności i pozytywnego nastawienia
- Umiejętności logicznego myślenia i samodzielności w działaniu
- Stabilną umowę o pracę
- Wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- Wprowadzenie do pracy – kompleksowe szkolenie od pierwszego dnia
- Międzynarodowe środowisko, partnerskie relacje i luźną atmosferę
- Możliwość codziennego używania języka włoskiego i rozwijania kompetencji
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...
08.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...
08.05.2025
Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów...