- Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami, wsparcie i doradztwo produktowe.
- Rozwijanie sieci partnerskiej poprzez pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługę kluczowych klientów.
- Realizacja celów sprzedażowych, monitorowanie trendów rynkowych oraz optymalizacja ekspozycji produktów.
- Koordynacja działań z innymi działami firmy oraz nadzór nad płatnościami.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży.
- Znajomość technik sprzedaży B2B, prowadzenie spotkań, negocjacje i szkolenia.
- Samodzielność, umiejętność organizacji pracy, kreatywność.
- Komunikatywność, umiejętność budowania relacji, prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość MS Office i języka angielskiego.
- Zatrudnienie na podstawie elastycznego modelu współpracy.
- Możliwość rozwoju i współtworzenia rozpoznawalnej marki.
- Atrakcyjne zniżki na produkty, dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej oraz ubezpieczenia życiowego.
Podobne oferty:
04.06.2025
Asystentka / Asystent sprzedaży w sklepie rolkarskim i narciarskim
Firma: Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, blisko stacji metra Imielin
Opis stanowiska Pomoc przy sprzedaży, Obsługa programu magazynowo sprzedażowego i drukarki fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów wystawionych w sklepie i umieszczanie cen na metkach) Obsługa zamówień internetowych Mailowa i telefoniczna obsługa klienta. Wstawianie na stronę internetową i do sklepu internetowego...
04.06.2025
Konsultant handlowy
Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie /
ZADANIA: Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami, wsparcie i doradztwo produktowe. Rozwijanie sieci partnerskiej poprzez pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługę kluczowych klientów. Realizacja celów sprzedażowych, monitorowanie trendów rynkowych oraz optymalizacja ekspozycji produktów. Koordynacja działań z...
04.06.2025
Konsultant handlowy
Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
ZADANIA: Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami, wsparcie i doradztwo produktowe. Rozwijanie sieci partnerskiej poprzez pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługę kluczowych klientów. Realizacja celów sprzedażowych, monitorowanie trendów rynkowych oraz optymalizacja ekspozycji produktów. Koordynacja działań z...