Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
- Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi.
- Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna.
- Elastyczny grafik: 8h w przedziale 7:00-19:00
- Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz.
- Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (ul. Stawki 2A).
- Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca.
- Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
- Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych).
- Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące).
- Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję.
- Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom.
- Jest osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę.
- Potrafi działać pod presją czasu i dobrze organizuje swoją pracę.
- Jest dostępny/a na pełen etat.
- Jest dyspozycyjny/a do udziału w 5-dniowym szkoleniu.
- Posiada status studenta.
- Chce zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku.
Podobne oferty:
30.01.2025
Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży. Obsługa...
30.01.2025
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...
29.01.2025
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...