Konsultant Infolinii Obsługowej

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Konsultant Infolinii Obsługowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Stawki 2A

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi.
  • Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna.
  • Elastyczny grafik: 8h w przedziale 7:00-19:00
  • Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz.
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (ul. Stawki 2A).
  • Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca.
  • Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
Twoje zadania:
  • Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych).
  • Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące).
  • Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję.
  • Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom.
Idealny kandydat/kandydatka:
  • Jest osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę.
  • Potrafi działać pod presją czasu i dobrze organizuje swoją pracę.
  • Jest dostępny/a na pełen etat.
  • Jest dyspozycyjny/a do udziału w 5-dniowym szkoleniu.
  • Posiada status studenta.
  • Chce zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku.

Podobne oferty:

30.01.2025

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży. Obsługa...

Więcej informacji

30.01.2025

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...

Więcej informacji

29.01.2025

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia