- Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących,
- Kontakt z klientem,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa umów klientów,
- Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
- Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
- Aktualizacja danych w systemach.
- Doświadczenie w branży Call Center,
- Wykształcenie min. średnie,
- Możliwość pracy w trybie zmianowym 9-14 i 15-20,
- Znajomość obsługi komputera,
- Płynna znajomość języka polskiego.
- Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowę o pracę,
- Pracę w biurze we Wrocławiu,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
- Profesjonalny onboarding,
- Brak dress codeu,
- Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Podobne oferty:
22.11.2024
Konsultant Infolinii Sprzedaż
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, Aktualizacja...
22.11.2024
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja : Warszawa, Aleje...
22.11.2024
Telefoniczny Doradca Klienta
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twoje zadania: odbieranie połączeń przychodzących od klientów branży telekomunikacyjnej, aktywna sprzedaż produktów i usług, obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami, odpowiadanie na pytania klientów, obsługa live chat, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Nasze oczekiwania: umiejętność obsługi...