- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT
- Negocjacje warunków współpracy oraz przygotowywanie indywidualnych ofert
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów
- Realizacja planów sprzedażowych
- Doświadczenie w sprzedaży B2B min. 2lata (doświadczenie w sektorze ICT będzie stanowić dodatkowy atut)
- Umiejętność łatwego przyswajania zagadnień technicznych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Wysoka zdolność organizacji pracy własnej oraz efektywne zarządzanie czasem
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny
- Możliwość pracy w ambitnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
- Dostęp do bazy klientów
- Elastyczne godziny pracy
- Pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych
Podobne oferty:
03.11.2025
Młodszy Doradca Klienta Biznesowego
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twoja rola wspierasz Doradców Klienta Biznesowego w obsłudze klientów poprzez pomoc w wyborze odpowiednich produktów i usług bankowych odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji sprzedajesz produkty dla firm dbasz o najwyższe standardy...
03.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego Znajomość...
03.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów biznesowych w trybie kolejkowym oraz wsparcie operacyjne ich spraw Aktualizacja danych w systemach i monitorowanie poprawności informacji Wsparcie klienta w codziennych zadaniach i dbanie o jego satysfakcję Praca w zespole, udział w szkoleniach i poznawanie wewnętrznych procedur oraz strategii firmy...