- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT
- Negocjacje warunków współpracy oraz przygotowywanie indywidualnych ofert
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów
- Realizacja planów sprzedażowych
- Doświadczenie w sprzedaży B2B min. 2lata (doświadczenie w sektorze ICT będzie stanowić dodatkowy atut)
- Umiejętność łatwego przyswajania zagadnień technicznych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Wysoka zdolność organizacji pracy własnej oraz efektywne zarządzanie czasem
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny
- Możliwość pracy w ambitnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
- Dostęp do bazy klientów
- Elastyczne godziny pracy
- Pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych
Podobne oferty:
28.11.2025
Specjalista ds. Rozwoju Klienta
Firma: Lyreco Polska
Lokalizacja: świętokrzyskie / Ostrowiec Świętokrzyski
prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z firmami z różnych branż utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i rozwój współpracy z przypisanymi klientami przygotowywanie ofert oraz reagowanie na...
27.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego Znajomość...
27.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów biznesowych w trybie kolejkowym oraz wsparcie operacyjne ich spraw Aktualizacja danych w systemach i monitorowanie poprawności informacji Wsparcie klienta w codziennych zadaniach i dbanie o jego satysfakcję Praca w zespole, udział w szkoleniach i poznawanie wewnętrznych procedur oraz strategii firmy...