- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT
- Negocjacje warunków współpracy oraz przygotowywanie indywidualnych ofert
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów
- Realizacja planów sprzedażowych
- Doświadczenie w sprzedaży B2B min. 2lata (doświadczenie w sektorze ICT będzie stanowić dodatkowy atut)
- Umiejętność łatwego przyswajania zagadnień technicznych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Wysoka zdolność organizacji pracy własnej oraz efektywne zarządzanie czasem
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny
- Możliwość pracy w ambitnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
- Dostęp do bazy klientów
- Elastyczne godziny pracy
- Pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych
Podobne oferty:
02.10.2025
Koordynator ds. Relacji Biznesowych (Opiekun Klienta)
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B Przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu Tworzenie i rozwój długofalowych relacji biznesowych Coś o Tobie: Mile widziane...
02.10.2025
Doradca Klienta Biznesowego
Firma: Lyreco Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Serock
Budowanie i poszerzanie bazy klientów biznesowych w wyznaczonym regionie. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, dopasowując ofertę do ich potrzeb. Aktywna sprzedaż i promowanie produktów oraz usług, zwiększając wartość transakcji. Raportowanie wyników działań handlowych i analiza efektywności....
02.10.2025
Doradca Klienta Biznesowego
Firma: Lyreco Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Wyszków
Budowanie i poszerzanie bazy klientów biznesowych w wyznaczonym regionie. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, dopasowując ofertę do ich potrzeb. Aktywna sprzedaż i promowanie produktów oraz usług, zwiększając wartość transakcji. Raportowanie wyników działań handlowych i analiza efektywności....