- Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat.
- Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń.
- Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
- Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat.
- Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń.
- Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
- Elastyczne godziny pracy (system zmianowy).
- Szkolenie wdrożeniowe.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...