Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
- Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)
- Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
- To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
- Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
- Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
- Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
- W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).
- Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
- Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
- Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
- Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz liczne benefity.
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
19.09.2024
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: Medicover Benefits Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: Doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie Umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, chat, mail) Bardzo...
19.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i usług) udzielanie informacji...
19.09.2024
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim. Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów. Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi....