Ogłoszenie numer: 10325384, z dnia 2025-10-04
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów w bieżących sprawach bankowych (np. hasła, karty płatnicze, przelewy).
- Udzielanie informacji o produktach i usługach bankowych.
- Przekierowywanie spraw do odpowiednich działów.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wysoką jakość obsługi.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1).
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
- Komunikatywność, dokładność i chęć uczenia się.
- Doświadczenie w bankowości nie jest wymagane – zapewniamy szkolenia.
- Zainteresowanie branżą finansową.
- Predyspozycje do pracy z klientem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Hybrydowy model pracy (większość czasu zdalnie).
- Premia powitalna oraz atrakcyjny system benefitów (opieka medyczna, karta sportowa).
- Możliwość rozwoju w branży bankowej.
- Wsparcie przy relokacji oraz przyjazną atmosferę pracy.
Podobne oferty:
10.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
10.10.2025
Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami. Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem. Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1)....
09.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie kart kredytowych oraz usług bankowych w języku niemieckim (ok. 5% w języku angielskim) Rozwiązywanie pytań dotyczących produktów, aplikacji mobilnych i internetowych Autoryzacja i obsługa działań na kartach: aktywacja, blokada, zamówienia nowych kart, odwołania, zgłoszenia...