Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 10022515, z dnia 2025-07-01

Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług.
  • Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.

Wymagania

  • Zdolności sprzedażowe i chęć asystowania klientom.
  • Umiejętność swobodnej komunikacji.
  • Szybka adaptacja do nowych systemów i narzędzi.
  • Silna motywacja i orientacja na wyniki.
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku, skupienie na jakości i umiejętność budowania relacji zespołowych.
  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej jest dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Szkolenie z zakresu oferty, produktów i technik sprzedaży.
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii sprzedażowej, dodatkowe premie i konkursy.
  • Możliwość zdobycia premii wdrożeniowej w pierwszych 3 miesiącach.
  • Elastyczne godziny pracy, w tym możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
  • Dodatki za polecenie nowych pracowników i pozostałe benefity.
  • Potencjał długoterminowego zatrudnienia w sprawdzonym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.07.2025

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Ogrodowa 8

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

30.06.2025

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...

Więcej informacji

30.06.2025

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji budowanie pozytywnych relacji i...

Więcej informacji