Forma współpracy: Umowa zlecenie
Tryb pracy: Hybrydowa
- Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie
- Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym
- Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich
- Wsparcie innych jednostek obsługi Klienta, np. HotLine, Przenoszenie usług
- Podejmowanie działań mających na celu najwyższy poziom zadowolenia Klientów
- Umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
- Znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientami
- Nastawienie na realizację celów zespołowych i samodzielnych zadań
- Umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Samodzielność w działaniu i realizowaniu powierzonych zadań
- W pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy
- Brak narzuconych skryptów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach
- Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia
- Swobodną, pozytywną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u
- Telefon służbowy również do użytku prywatnego
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
- Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
- Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
21.11.2024
Pracownik Biurowy Dział Reklamacji
Firma: Larix Sp. S.K.A.
Lokalizacja: śląskie / Buczkowice, koło Bielska-Białej
Miejsce pracy Buczkowice koło Bielska-Białej. Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z...
19.11.2024
Specjalista ds. reklamacji
Firma: VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Teresin
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni...
15.11.2024
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji
Firma: Zoeller Tech Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Rekowo Górne, k. Redy
Możemy Ci zaoferować : stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie dofinansowanie do wczasów zapomogę świąteczną dofinansowanie karty Multisport podstawową opiekę medyczną i...