Lokalizacja: Olsztyn
Dołącz do Zespołu:
- Branża: Wspieraj znanego dostawcę usług cyfrowych w zespole liczącym ponad 1200 konsultantów.
- Misja: Sprzedaż, aktualizacja warunków i utrzymanie relacji z obecnymi klientami.
- Doświadczenie: Nie wymagamy konkretnego doświadczenia – stawiamy na nastawienie na sprzedaż i zaangażowanie.
- Kompetencje: Aktywne słuchanie, wielozadaniowość i sprawna obsługa systemów.
- Dyspozycyjność: Praca zmianowa (poniedziałek-piątek oraz 2 soboty w miesiącu).
- Zarobki: Stawka godzinowa 30,50 zł brutto (Umowa Zlecenie) plus nieograniczona premia.
- Wsparcie: Intensywne szkolenie wdrożeniowe (min. 6 dni) i rozwój kompetencji w obszarze CX.
- Kariera: Realne możliwości awansu potwierdzone wewnętrznymi rekrutacjami.
- Benefity: Program poleceń z wysokimi nagrodami (do 3000 zł) oraz dodatkowe konkursy.
Podobne oferty:
09.10.2025
Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Geotik sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Słubicka 18
Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności Obsługa reklamacji, aktualizacja danych w systemach CRM Prowadzenie...
07.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Geotik sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Słubicka 18
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju...
06.10.2025
Doradca Klienta (sklep rolkarski/narciarski)
Firma: Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, blisko stacji metra Imielin
Opis stanowiska Sprzedaż produktów i pomoc w wyborze oraz pakowaniu. Operowanie kasą fiskalną i zarządzanie dokumentami transakcyjnymi. Zatroszczenie się o odpowiednią prezentację asortymentu. Zarządzanie zwrotami, obsługa reklamacji i przyjmowanie nowych zamówień. Komunikacja z klientami poprzez e-mail oraz kontakt...