- Kontakt z klientami aktualizacja promocji i obsługa połączeń przychodzących
- Cel Skuteczne pozyskanie lub utrzymanie klienta (sprzedaż)
- Nastawienie na sprzedaż i aktywne słuchanie
- Biegła obsługa komputera
- Gotowość na pracę zmianową (Pn-Pt 9-21, 2 Soboty/mies. 9-17)
- Wynagrodzenie 30,50 zł brutto/h (umowa zlecenie) + premia bez limitu
- Rozwój Szkolenia (CX, sprzedaż), jasna ścieżka awansu (ponad 50% rekrutacji wewnętrznych)
- Bonus Program Poleceń pracowniczych (do 3000 zł brutto)
Podobne oferty:
30.10.2025
Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
telefoniczne umawianie wizyt i kontakt z pacjentami z istniejącej bazy, prezentacja usług, pakietów zabiegowych i aktualnych promocji w sposób rzetelny, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zgodnie ze standardami, budowanie trwałych relacji z pacjentami i zapewnienie wysokiej jakości obsługi telefonicznej....
30.10.2025
Doradca klienta z j. angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków...
30.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi telefonicznej w salonie samochodowym
Firma: MOTOKARIERA S.C.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Praga-Północ
Zakres obowiązków: Umawianie wizyt serwisowych Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta Współpraca z różnymi działami firmy Oczekiwania naszego Klienta: doświadczenie w pracy z klientem komunikatywność i pozytywne nastawienie do ludzi samodzielność...
 
									