Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu.
- Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta.
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku (zmiany w godz. 9:00 - 21:00), dwie soboty w miesiącu w godz. 9:00 - 17:00.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Podobne oferty:
04.09.2025
Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży
Firma: Timac Agro Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Wysogotowo, k. Poznania
Twoje zadania: Telefoniczna sprzedaż produktów zootechnicznych. Utrzymywanie i rozwijanie bazy klientów w systemie CRM. Analiza potrzeb klientów i profesjonalne doradztwo. Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem. Zdolności interpersonalne i dobra organizacja pracy. Wykształcenie min. średnie. Mile...
03.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Geotik sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Słubicka 18
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju...
02.09.2025
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń ORKE
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Miejsce pracy: Zielona Góra, Kalisz Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Główne zadania: Aktywna sprzedaż szkoleń i realizacja celów sprzedażowych we wskazanym regionie Budowanie trwałych relacji z osobami decyzyjnymi w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Diagnoza potrzeb szkoleniowych i...