Promujemy rozwój, wsparcie i ciągłą mapę kariery dla każdego pracownika.
Opis stanowiska:
- Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki
- Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience
- Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce
- Biegła obsługa komputera
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji
- Stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie
- Cechuje Cię dokładność, empatia i gotowość do nauki
- Niezależnie od doświadczenia, daj sobie szansę na rozwój w naszym zespole
- Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł
- Możliwość pracy stacjonarnej (Gdańsk, Olsztyn), zdalnej lub hybrydowej
- Wprowadzające szkolenie i codzienne wsparcie
- Realne ścieżki awansu, 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników
- Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł za polecenie
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i inne
- #### Obowiązki:
- Analiza procedur i odpowiedzi na pytania klientów
- Porady techniczne, organizacja wizyt serwisowych
- Oferta dodatkowych usług i ubezpieczeń
Podobne oferty:
18.07.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
18.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
18.07.2025
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...