w Contact Center
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
- Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
- To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
- Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
- Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
- Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
- W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej.
- Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
- Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i router z nielimitowanym Internetem.
- Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz na naszej stronie.
- Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia #MagentaTeam!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
22.02.2025
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Profesjonalna obsługa i sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów i usług, realizacja celów sprzedażowych. Rozwijanie przewagi rynkowej, aktywne uczestnictwo w wydarzeniach specjalnych. Silne umiejętności interpersonalne i handlowe, doświadczenie w sprzedaży. Biegła znajomość...
22.02.2025
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Firma: Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie...
21.02.2025
Contact Center Representative with French
Firma: Aon
Lokalizacja: łódzkie /
You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take advantage of training programs and build...