Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)
- 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami
- Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
- Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
- Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
03.11.2025
Zleceniobiorca ds. Obsługi Klienta
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Ogrodowa 8
ZADANIA KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: Profesjonalna obsługa obecnych klientów T-Mobile Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CI: Umiejętność prowadzenia konwersacji (chat/telefon) Sprawna...
03.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta online
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
obsługa klientów za pośrednictwem chatu i telefonu, udzielanie informacji oraz wsparcia posprzedażowego, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta, realizacja indywidualnych celów jakościowych i sprzedażowych, współpraca z zespołem w dynamicznym środowisku online. łatwość w nawiązywaniu kontaktu i swoboda w...
03.11.2025
Pracownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Janex International Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków, Al. Jerozolimskie 411
Wymagania: doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub obsługi klienta, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy i dokładność. Zakres obowiązków: obsługa klientów (stacjonarna, telefoniczna i mailowa), przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych,...