Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)
- 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami
- Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
- Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
- Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
13.11.2024
Pracownik call center
Firma: DOTCOM SP. Z O.O
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji
13.11.2024
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul.Domaniewska 52
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
12.11.2024
Konsultant Infolinii Obsługowej
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Prosta
Co oferujemy? Umowa zlecenie Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00 Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z przyjaznymi przełożonymi Integracje:...