Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)
- 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami
- Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
- Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
- Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
08.04.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi . Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów. Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów...
08.04.2025
Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych. Zdolności sprzedażowe oraz orientacja na pomoc klientom. Umiejętność swobodnej...
08.04.2025
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Wejherowo
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - umiejętność kreowania relacji handlowych- znajomość...