Ogłoszenie numer: 10179938, z dnia 2025-08-19
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu płatności
- Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników
Wymagania
- Niemiecki na poziomie C1 oraz angielski w stopniu podstawowym (A2)
- Wysoka kultura osobista i umiejętność profesjonalnej komunikacji
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Chęć nauki i rozwijania kompetencji
Oferujemy
- Pracę w pełni zdalną na terenie Polski
- Stabilne zatrudnienie z możliwością awansu wewnątrz firmy
- Rozbudowany pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna, programy prozdrowotne)
- Świadczenia dodatkowe: wczasy pod gruszą, dopłata do okularów, paczki dla dzieci
- Dostęp do platform szkoleniowych i możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Zgrany zespół i przyjazne środowisko pracy
Podobne oferty:
19.08.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...
19.08.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
19.08.2025
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży, Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego, Współpraca z działem obsługi klienta...