Ogłoszenie numer: 9980083, z dnia 2025-06-26
Klient portalu Praca.pl
Konsultant serwisu z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Odbieranie telefonów od klientów z Niemiec i udzielanie im informacji
- Pomoc w rozwiązywaniu kwestii związanych z naprawami, gwarancjami i drobnymi usterek
- Aktywne słuchanie, zadawanie pytań i znajdowanie najlepszych rozwiązań
- Rozpoznawanie potrzeb klienta i dostosowanie odpowiedzi
- Praca w systemie CRM
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Umiejętność słuchania i wyczuwania potrzeb klienta
- Otwartość, komunikatywność i pozytywne nastawienie
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, nie jest konieczne
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze
- Szkolenia wprowadzające do stanowiska
- Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka zdrowotna i dofinansowania
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Podobne oferty:
10.07.2025
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych narzędzi i przeglądanie historii interakcji. Obsługa zwrotów i skarg związanych z GDPR, zapewnienie dokładności i precyzji....
10.07.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...
09.07.2025
Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: opolskie / Opole
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie, pracujesz w zespole - współpraca...