Ogłoszenie numer: 9735331, z dnia 2025-04-25
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem.
- Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
Wymagania
- Zaawansowana znajomość języka francuskiego i dobry poziom angielskiego.
- Znajomość obsługi komputera oraz podstawowych technologii sieciowych.
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i dobre zdolności komunikacyjne.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wspieraniu technicznym jest preferowane.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat z konkurencyjnym wynagrodzeniem i pakietem benefitów.
- Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego.
- Przyjazne środowisko pracy z dodatkowymi wydarzeniami integracyjnymi.
- Nowoczesne biuro w dostępnej lokalizacji.
Podobne oferty:
07.05.2025
Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy. Znajomość...
28.04.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
28.04.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...