Ogłoszenie numer: 10401603, z dnia 2025-11-07
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Techniczny z niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili, pomoc w problemach technicznych.
- Rozwiązywanie problemów: Szybkie znajdowanie rozwiązań dla klientów.
- Wprowadzanie danych: Precyzyjne wprowadzanie informacji do systemu.
- Budowanie relacji: Tworzenie zaufanych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim: minimum B2+.
- Umiejętności komunikacyjne: Kluczowe dla zrozumienia klientów.
- Chęć do nauki.
- Wiedza techniczna: Przydatna, ale nie wymagana (zapewniamy szkolenie).
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Harmonogram: 10:00 – 19:00, poniedziałek - piątek, bez weekendów.
- 5-tygodniowe płatne szkolenie z praktyką i wsparciem mentora.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Możliwości szybkiego awansu.
Podobne oferty:
22.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
22.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....
22.11.2025
Customer Advisor with Norwegian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....