Ogłoszenie numer: 10401603, z dnia 2025-10-27
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Techniczny z niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili, pomoc w problemach technicznych.
- Rozwiązywanie problemów: Szybkie znajdowanie rozwiązań dla klientów.
- Wprowadzanie danych: Precyzyjne wprowadzanie informacji do systemu.
- Budowanie relacji: Tworzenie zaufanych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim: minimum B2+.
- Umiejętności komunikacyjne: Kluczowe dla zrozumienia klientów.
- Chęć do nauki.
- Wiedza techniczna: Przydatna, ale nie wymagana (zapewniamy szkolenie).
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Harmonogram: 10:00 – 19:00, poniedziałek - piątek, bez weekendów.
- 5-tygodniowe płatne szkolenie z praktyką i wsparciem mentora.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Możliwości szybkiego awansu.
Podobne oferty:
02.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1) Doskonała...
02.11.2025
Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami. Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem. Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1)....
02.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dbanie o satysfakcję klienta i realizację wyznaczonych celów jakościowych. Profesjonalne wsparcie klientów – aktywne słuchanie i skuteczne rozwiązywanie ich problemów. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)...