- obsługa telefoniczna klientów – zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących,
- aktualizowanie bazy kontaktów i dokumentacji,
- sporządzanie raportów z działań,
- realizowanie planów sprzedażowych i celów indywidualnych,
- raportowanie wyników pracy.
- wykształcenie co najmniej średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- doświadczenie w Call Center – wymóg konieczny,
- umiejętność jasnego przekazu i dobra dykcja,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży i znajomość technik negocjacyjnych,
- odporność na presję i umiejętność współpracy w zespole,
- nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy.
- możliwość zdobycia doświadczenia w branży nieruchomości,
- szkolenia specjalistyczne i wsparcie w rozwoju zawodowym,
- atrakcyjny pakiet benefitów,
- stabilne zatrudnienie i jasną ścieżkę kariery,
- przyjazną atmosferę w pracy zespołowej.
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie zajęć sportowych - Mutlisport
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie szkoleń i kursów
Podobne oferty:
26.10.2025
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
26.10.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Inowrocław
Zadania, które na Ciebie czekają: 30% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 70% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
26.10.2025
Konsultant ds. Sprzedaży
Firma: FSPRO Sp z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Jawczyce (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki), ul. Przyparkowa
Twoja Rola i Obowiązki Aktywna obsługa zapytań przychodzących (telefon, e-mail). Doradztwo i prezentacja nowoczesnych rozwiązań FSPRO (produkty i ich zastosowanie). Prowadzenie i rozwijanie bazy stałych klientów (architekci, wykonawcy). Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych. Udział w tworzeniu strategii...