- Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie,
- Organizacja pracy opiekunów w Niemczech,
- Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta,
- Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy,
- Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez efektywną organizację.
- Znajomość języka niemieckiego (mowa i pismo),
- Umiejętności komunikacyjne, empatia, nastawienie na klienta,
- Kompetencje organizacyjne, zdolność szybkiego uczenia się,
- Doświadczenie w administracji lub obsłudze klienta będzie atutem,
- Biegłość w obsłudze narzędzi cyfrowych i MS Office,
- Samodzielność i odpowiedzialność.
- Stanowisko w biurze w Gliwicach,
- Dodatki: premie, prowizje, imprezy firmowe, bezpłatne napoje,
- Elastyczne godziny pracy, wolne weekendy,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Intensywne szkolenie i wsparcie doświadczonych kolegów,
- Międzynarodowy, serdeczny zespół, płaska struktura, wzajemne wsparcie.
Podobne oferty:
27.06.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Zgłoszeń Serwisowych
Firma: Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Komorniki, k. Poznania, ul. Krzysztofa Kolumba 15
Zakres obowiązków: Obsługa klientów – rejestracja zgłoszeń serwisowych (telefonicznych i mailowych), udzielanie podstawowych informacji, przygotowywanie ofert sprzedaży serwisu oraz części Monitorowanie czasu wykonania zarejestrowanych zgłoszeń Współpraca z regionalnymi serwisami Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o....
26.06.2025
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka...
26.06.2025
Konsultant ds. Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych...