Ogłoszenie numer: 10029911, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
- Komunikacja telefoniczna z klientami,
- Obsługa posprzedażowa,
- Wsparcie techniczne,
- Współpraca z innymi działami firmy,
- Zarządzanie bazą danych klientów,
- Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy,
- Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Wymagania
- Łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętności organizacyjne,
- Zaangażowanie i odpowiedzialność,
- Znajomość Microsoft Office,
- Preferowane doświadczenie w kontakcie z klientami,
- Samodzielność i umiejętność planowania.
Oferujemy
- Wynagrodzenie odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu,
- Elastyczne formy zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Szkolenia i rozwój zawodowy,
- Autonomia działania.
Podobne oferty:
17.07.2025
Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego / Konsultant Contact Center
Firma: Bawaria Motors Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Janki
Twoje obowiązki: Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w ramach kampanii marketingowych Wprowadzanie i aktualizowanie...
16.07.2025
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Ogrodowa 8
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...
15.07.2025
Pracownik call center
Firma: DOTCOM Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.