Ogłoszenie numer: 10220156, z dnia 2025-09-13
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii.
- Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne.
- Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów.
- Budowanie relacji z Klientami.
- Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności rozmów telefonicznych, plus za doświadczenie w call center/sklepie internetowym.
- Empatia, orientacja na potrzeby klienta.
- Zdolność przekazywania informacji w sposób zrozumiały.
- Multitasking: słuchanie, rozwiązywanie problemów, odpowiedzi, wprowadzanie danych.
- Praca zespołowa, kreowanie pozytywnej atmosfery.
Oferujemy
- Umowa o pracę od zaraz.
- Szkolenie wprowadzające.
- Wsparcie zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
- Ścieżki rozwoju i awansu.
Podobne oferty:
12.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację wyznaczonych wskaźników jakości. Zrozumienie potrzeb klienta i aktywne poszukiwanie najlepszego rozwiązania jego problemu. Bardzo...
12.09.2025
Doradca Klienta - Sprzedaż Telefoniczna
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Twoje główne zadania: Aktywny kontakt z klientami w celu sprzedaży. Budowanie relacji i identyfikowanie potrzeb odbiorców. Tworzenie ofert skrojonych na miarę. Wprowadzanie danych do systemu. Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży i nastawienia na klienta. Doskonałej znajomości języka polskiego (poziom C1)....
12.09.2025
Customer service specialist in the automotive industry with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience Stay updated on product offerings, services, policies, and...